top of page

שאלות, תמיכה, ויצירת קשר

  • לבצע פריקת מתח
    לנתק את כבל החשמל מהמחשב. ללחוץ על כפתור ההפעלה של המחשב - *לחיצה של 40 שניות*. לחבר את הכבל המתח. להדליק את המחשב.
  • מה זה דונגל WiFi?
    דונגל Wifi הוא למעשה התקן דומה להתקן USB שמתחבר למחשב ומאפשר לו להתחבר לרשת האינטרנט הביתית באופן אלחוטי
  • החלפת פורט USB
    יש להחליף ל'פורט' USB אחר במחשב ולבדוק קליטה מחדש
  • השוואת הגדרות אינטרנט ממחשב אחר
    במידה וניתן, יש להשוות את הגדרות החיבור לאינטרנט בין מחשב שמצליח לקלוט ולהתחבר לרשת ולבין המחשב שלא
  • פתיחת הראוטר הביתי ל-2 הערוצים
    לעיתים, הראוטר הביתי לא משדר את הרשת הביתית בשני התדרים המוכרים לקליטת רשת ע"י הדונגל. ניתן לוודא מול מספק האינטרנט הביתי שהראוטר הביתי פתוח ל2 הערוצים – (2.4 / 5)
  • לוודא שהמחשב לא על "מצב טיסה"
    לעיתים, לחצן 'מצב טיסה' במחשב מופעל ולא נותן למחשב לקלוט רשת אינטרנט. יש לוודא שהמחשב לא על 'מצב טיסה'
  • מיקום גיאוגרפי של המחשב אל מול מיקום הראוטר
    שינוי מיקומו הגיאוגרפי של המחשב בחדר / בבית אל מול מיקום הראוטר יכול לעזור למחשב לקלוט את הרשת הביתית בצורה טובה יותר
  • כיבוי הדלקה
    כיבוי והדלקה של המחשב ע"מ לנסות 'לאפס' את ההגדרות שלו
  • ניתוק, חיבור והידוק הכבל
    ניתוק, חיבור והידוק הכבל שמחבר את המסך אל המחשב
  • מסך לא בפוקוס / תמונה לא חדה
    יש לוודא התאמת רזולוציה ב"הגדרות מסך". לרוב המקרים, הרזולוציה המתאימה היא - 1980*1080 לחיצה באמצעות לחצן העכבר הימני ב- "שולחן עבודה 1 (חלונית)" לחיצה באמצעות לחצן העכבר השמאלי ב- "הגדרות תצוגה (פריט בתפריט)" לחיצה באמצעות לחצן העכבר השמאלי ב- " רזולוציית צג" לחיצה באמצעות לחצן העכבר השמאלי ב- "1920*1080"
  • מחשב איטי
    לוודא שלא הותקנו על המחשב מחשבים ותוכנות כבדות
  • כבל VGA
    מיועד לחיבור המסך אל המחשב
  • כבל 'קומקום'
    כבל מתח חשמלי לחיבור המחשב לחשמל
  • חיבור האוזניות
    במידה וישנה בעיית שמע במחשב - יש לנסות לחבר את האוזניות שקיבלת בערכה במחשב אחר לבדיקת תקינות והשוואה
  • חיבור אוזניות אחרות
    ניתן לבדוק את תקינות החיבור במחשב ע"י חיבור של אוזניות אחרות למחשב הבעייתי ולבדוק את שמע המחשב
  • 'השתק'
    יש לוודא כי לחצן 'השתק' אינו מופעל
  • פתרון בעיות צליל
    1. לחיצה באמצעות לחצן העכבר הימני בסמל הרמקול בתחתית השמאלית של המסך. 2. לחיצה באמצעות לחצן העכבר השמאלי ב- "פתור בעיות צליל (פריט בתפריט)" 3. לחיצה באמצעות לחצן העכבר השמאלי ב- "לא, אל תפתח שיפורי שמע (לחצן)" בתוך "השמעת שמע" 4. לחיצה באמצעות לחצן העכבר השמאלי ב- "השמע צלילי ניסיון (לחצן)" בתוך "השמעת שמע" 5. לחיצה באמצעות לחצן העכבר השמאלי ב- "לא שמעתי כלום (לחצן)" בתוך "השמעת שמע" 6. לחיצה באמצעות לחצן העכבר השמאלי ב- "הפעל מחדש כעת"

צרו קשר

כללי (3).jpg

טופס לפתיחת פנייה לתקלה

טלפון וואטסאפ עסקי

051-2510232

מייל שירות לקוחות

bottom of page